Gasfles in brand bij Paviljoen van de Dame

Paterwolde – Op het terras van Paviljoen van de Dame aan de Groningerweg bij het Paterswoldsemeer stond maandagmiddag een gasfles in de brand. De brandweer van Eelde werd opgeroepen en was snel ter plaatse.

Een gasfles van een terrasverwarmer raakte door nog onbekende oorzaak oververhit en vloog in brand. Door snel ingrijpen van de brandweer werd erger voorkomen.

 

Foto’s: Patrick Wind

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*